سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بانک جامع شماره تلفن

سازگاری افزونه دیجیت با افزونه‌های محبوب وردپرس

  • پشتیبانی کامل از وردپرس (wordpress)
  •  پشتیبانی کامل از فروشگاه‌ساز ووکامرس (woocommerce)
  •  پشتیبانی کامل بادی پرس (bodypress)
  •  پشتیبانی از بی بی پرس (BBpress)
  •  پشتیبانی از گرویتی فرم(gravityforms)
  •  پشتیبانی از ایزی دیجیتال دانلود(EDD)
  •  پشتیبانی از ویژوال کامپوزر پنل اس ام اس برای ارسال تبریک عید

گرویتی فرم یا افزونه پیامک دیجیت؟

در بخش افزونه پیامک گرویتی فرم یکی از قابلیت‌های افزونه پیامک Gravityform را تایید شماره موبایل کاربران اعلام کردیم و حتی ویدیو آموزشی برای اسفاده از قابلیت ارسال پیامک اعتبارسنجی با گرویتی فرم را در اختیار کاربران مدیر پیامک قرار دادیم، اما برای ثبت نام و ورود پیشنهاد ما همچنان افزونه دیجیت است، زیرا در گرویتی فرم قابلیت غیرفعال سازی ایمیل وجود ندارد و کاربران زمان ثبت نام حتما می‌یایست فیلد ایمیل را تکمیل نمایید. ارسال پیامک برای تبریک عید با پنل پیامک

دانلود افزونه دیجیت(WordPress Mobile Number Signup and Login)

برای تهیه افزونه، بعد از خرید پنل پیامک از طریق تیکت پشتیبانی درخواست خرید افزونه را ارسال نمایید تا لینک خرید افزونه برای شما ارسال گردد. همین الان دست به کار شوید و پنل پیامکی را از مدیر پیامک تهیه کنید تا بتوانید از افزونه پیامکی دیجیت استفاده نمایید.

در صورتی که در نصب و فعال سازی پلاگین اعتبارسنجی با شماره موبایل (DIGIT) با مشکلی روبرو شدید می‌توانید در بخش نظرات این مقاله سوالتان را مطرح نمایید، کارشناسان ما بسیار سریع به سوال شما پاسخ می‌دهد. پنل پیامک برای دفتر شالیکوبی

اگر صاحب یک سایت وردپرسی هستید، این مقاله می‌تواند تجربه کاربری بازدیدکننده و مشتری را به کلی در سایت شما تغییر دهد و قابل اعتماد بودن سایت شما را به شدت افزایش دهد و به سایت شما حس زنده بودن را منتقل کند.

ما می خواهیم در مورد افزونه‌‌های پیامکی کاربردی و جالب وردپرس که می تواند عضویت را در سایت شما ساده کند و تعامل کاربر با سایت شما را افزایش دهد، صحبت کنیم. به شما قول می دهیم در پایان این مقاله از اینکه امکانات جذابی به سایتتان اضافه کردید خشنود خواهید بود.

ما در ادامه افزونه های پیامکی کاربردی وردپرس را به شما معرفی می کنیم و از آنجایی که ووکامرس فارسی توسعه دهنده اکثر این پلاگین ها می‌باشد، ما با اکثر شرکت‌های سامانه پیامکی در ارتباط هستیم بنابراین به شما یک پنل اس ام اس معتبر که با افزونه‌های پیامکی وردپرس سازگار باشد را معرفی می کنیم. پنل پیامک برای خوارو بار فروشی ها

 

افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل

محبوبترین افزونه پیامکی وردپرس که این روزها مورد توجه اکثر مدیران سایت ها قرار گرفته است و سیستم عضویت در سایت را به کلی تغییر داده است، افزونه عضویت و ورود با شماره موبایل در وردپرس (افزونه دیجیتس) است که به کاربران شما اجازه می دهد که بتوانند به سادگی و با وارد کردن شماره موبایل در سایت عضو شود. پنل پیامک برای دفتر سم فروشی

استفاده از سیستم عضویت با شماره موبایل در وردپرس برای شما ضروری است؛ شما با استفاده از افزونه دیجیت می توانید به شماره موبایل کاربرانتان دسترسی داشته باشید تا اگر روزی مشکلی پیش آمد سریعا بتوانید با کاربر تماس برقرار کنید، این مورد برای برای سایت‌هایی که فروش محصولات مجازی و فایل‌های دانلودی یا گیفیت کارت انجام ‌می‌دهند ضروری است زیرا شما به آدرس پستی کاربر دسترسی ندارید بنابرین می‌توانید شماره موبایل تایید شده کاربر را با راه اندازی افزونه دیجیت برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس برای خود ثبت نمایید.

همچنین استفاده از افزونه دیجیتس به کاربران سایت شما کمک می کند که بتوانند خیلی سریع در سایت شما عضو شوند، حتما شما هم با ما موافق هستید که تایید ایمیل، واردکردن ایمیل و… به سادگی تایید شماره موبایل نیست. در سیستم تایید با شماره موبایل در وردپرس کاربر با وارد کردن یک کد فعال سازی می تواند در سایت شما عضو شود. بانک جامع شماره موبایل ایرانسل

برای استفاده از افزونه دیجیتس پیشنهاد ما استفاده از پنل اس ام اس مدیرپیامک است، زیرا مدیرپیامک کدفعال سازی برای ورود با شماره موبایل را با سرعت بالا و کمتر از 10 ثانیه به گوشی مخاطب ارسال می کند که باعث می شود کاربران سایت شما برای ورود به سایت شما معطل نباشند، همچنین سامانه پیامکی مدیرپیامک خط خدماتی برای عبور از بلک لیست ارائه می‌دهد که این امکان را می دهد تا پیامک کد فعال سازی را به شماره‌هایی که حتی دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز ارسال نمایید و مدیرپیامک با افزونه پیامکی دیجیت که توسط ووکامرس پارسی (تیم پرشین اسکریپت) تهیه شده است به ‌صورت کامل سازگار است.

افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل (پلاگین دیجیتس) به شما کمک می کند که نرخ عضویت کاربران در سایت شما بالا برود و شما اطلاعات تماس کاربران را داشته باشید که از این اطلاعات حتی می توانید برای احراز هویت یا ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. بانک جامع شماره موبایل همراه اول

پنل پیامک بانک

پنل پیامک به عنوان یک ابزار ارتباطی بین بانک و کاربران محسوب میشود ساده ترین کانال ارتباطی این ابزار تلفن همراه است بازاریابی پیامکی برخلاف کانالهای دیگر مانند پست، ایمیل، اینترنت، تلفن بانک و غیره سریعترین ابزار جهت ارائه خدمات بانکها به مشتریان خود محسوب میشود استفاده بانکها از پنل اس ام اس یک نیاز در این صنعت به شمار می ‌آید.

بانکها با استفاده از پنل اس ام اس از مزایایی بهره مند میشوند و همچنین میتوانند خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهند. خدماتی که بانکها از طریق بازاریابی پیامکی به مشتریان خود ارائه میدهند سبب کاهش مصرف کاغذ میشود و همچنین ضررات کمتری به محیط زیست وارد میشود.

مدیرپیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی ، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیرپیامک انجام می دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 9 شب با شماره زیر تماس بگیرید

02191028480

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف bank استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

 

ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه بانک ها و موسسات اعتباری

 

با سامانه پیامک برای بانک ها و موسسات مالی اعتباری میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با ثبت نام پنل اس ام اس بانک ها و موسسات ؛ میتوانید برای مشاغل هدف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل پیامک بانک ها و موسسات مالی ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل پیامکی بانک ها ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید سامانه پیامک بانک ها و موسسات مالی ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با ثبت نام پنل اس ام اس بانک ها ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید سامانه پیامکی بانک ها ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.
  7. با خرید سامانه پیام کوتاه برای بانک ها و موسسات مالی اعتباری ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید سامانه پیامک برای بانک ها ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.
  9. با خرید پنل پیامک برای بانک ها و موسسات مالی اعتباری ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید.

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ارسال پیامک به بلک لیست ها

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

 

 

 

 

کاربردها و مزیت های سامانه پیامک برای بانک و مؤسسات مالی اعتباری :

  • اعلام افتتاح حساب ، اعلام موجودی به‌روز
  • اس ام اس ولادت امام جواد
  • اعلام قرعه‌کشی‌ها ، اعلام اسامی برندگان ، اعلام جوایز قرعه‌کشی
  • اعلام شرایط وام ، سپرده‌گذاری‌ها
  • ارسال و دریافت پیامک جهت ارائه انتقادات و پیشنهادها
  • ارسال و دریافت نیازهای سیستم بانکی
  • ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات
  • ارسال پیام‌های تبریک و تسلیت به اعضا، همکاران و…
  • دعوت اعضاء و همکاران به جلسات و سمینارها
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  • ارسال بخشنامه‌ها و مصوبات به واحدهای زیرمجموعه و کارکنان
  • رسیدگی به درخواست‌های واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • اعلام جلسات کاری به همکاران
  • ارسال آخرین اخبار به کارکنان
  • ارسال پیامک‌های هشداری به عموم
  • اعلام اخطار به مشتریان جهت اقساط معوقه
  • ارسال پیامک جهت برداشت و واریز وجه نقد
  • ارسال پیامک به مشتریان جهت انتقال وجه نقد و باقی‌مانده آن
  • اعلام سوددهی به‌حساب شما
  • ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات
  • صرفه‌‌جویی در زمان ، هزینه و مصرف کاغذ و منابع
  • سرعت بالا در ارائه خدمات
  • پیامک تبریک به مناسبت ولادت حضرت عباس

چرا سامانه پیام کوتاه برای تبلیغات و اطلاع رسانی بانکها و موسسات اعتباری بهترین گزینه است ؟

بانک‌ها اطلاع‌رسانی‌های خود را از طریق پیامک انجام می‌دهند، پنل اس‌ ام‌ اس به عنوان یک ابزار ارتباطی بین بانک و کاربران محسوب می‌شود ساده‌ترین کانال ارتباطی این ابزار تلفن همراه است بازاریابی پیامکی برخلاف دیگر راه‌ها مانند پست، ایمیل، اینترنت، تلفن بانک و غیره سریع‌ ترین ابزار جهت ارائه خدمات بانک‌ها به مشتریان خود محسوب می‌شود. پیامک از احادیث امامان معصوم

خدماتی که بانک‌ها از طریق بازاریابی پیامکی به مشتریان خود ارائه می‌دهند سبب کاهش مصرف کاغذ می‌شود و همچنین ضررات کمتری به محیط زیست وارد می‌شود. از سوی دیگر به دلیل مقرون به صرفه بودن ارسال پیامک و زمانبر نبودن این ارسال از پنل پیامکی استفاده می‌شود و بهترین گزینه انتخابی در حال حاضر می‌باشد.

امکانات پنل پیامک برای بانک ها و موسسات مالی اعتباری :

امکاناتی که در سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک استفاده از آن باعث میشود بانک‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان و کارکنانشان نیازی به مراجعات حضوری و کاغذ بازی نداشته باشند شامل موارد زیر خواهد بود .

ارسال اس ام اس برداشت وجه

همان‌طور که اکثرمان تجربه کردیم، هر زمان که مبلغی از کارت خود دریافت کنید یا با کارتتان خریدی انجام دهید، سریعا اس ام اس برداشت از طرف بانک ارسال می‌شود. این اس ام اس حاوی اطلاعات مقدار وجه برداشته شده، تاریخ و موجودی جدید است. به این صورت هر مبلغی که از حسابتان کم می‌شود سریعا در جریان موجودی و اطلاعات به‌روز قرار می‌گیرید. همچنین این امکان کمک می‌کند اگر برداشت وجهی توسط شخصی غیر از شما صورت بگیرد، بتوانید سریعا در جهت ابطال کارتتان اقدام کنید. اس ام اس تبریک به مناسبت میلاد امام زمان (ع)

ارسال اس ام اس واریز وجه

واریز پول همیشه جذاب است ! با ارسال سریع پیامک این جذابیت بیشتر هم می‌شود! این امکان به شما کمک می‌کند هر زمان از مبلغ تراکنش واریزی و موجودی جدیدتان مطلع شوید، همچنین در برگه‌های فراوانِ  ” اطلاع از موجودی ”  پای ATM صرفه‌جویی می‌شود.

ارسال اس ام اس سود بانکی

در حساب‌های کوتاه مدت یا بلند مدتتان بسته به درصد سود، ماهیانه مبلغی برایتان واریز می‌شود. بانک واریز سود ماهیانه را با یک پیامک به اطلاعتان می‌رساند.

ارسال اس ام اس جایزه

درست است که این پیامک شیرین نصیب هر کسی نمی‌شود ! اما مانند اس ام اس سود بانکی ، هنگامی که جایزه‌ای از بانک برده باشید از طریق اس ام اس واریز آن به اطلاعتان خواهد رسید. پیامک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

ارسال اس ام اس هنگام ورود به اینترنت بانک

در جهت افزایش امنیت در اطلاعات محرمانه ، هر دفعه هنگام ورود به اینترنت بانک پیام کوتاهی جهت اطلاع‌ رسانی به شما ارسال می‌شود.

ارسال اس ام اس سر رسید چک

در جهت یادآوری پر کردن مبلغ چک ، می‌توانید اطلاعات چک خود را در سیستم بانکی ثبت نمایید تا قبل از رسیدن موعد آن، به شما اس ام اس یادآوری ارسال شود. پیامک برای تسلیت شهادت امام صادق (ع)

ارسال اس ام اس اطلاع رسانی

بانک ها می‌توانند از پیامک برای اطلاع رسانی در زمینه کلاه برداری‌ ها، راه کارهای امنیتی، خدمات جدید، سپرده‌ ها، تسهیلات جدید و …. استفاده کنند.

هزینه اشتراک اس ام اس بانک

بانک‌ها در ابتدا پیامک تراکنش‌ ها را تحت عنوان خدمات به مشتری ارائه می‌دادند و هزینه‌ای از این بابت دریافت نمی‌شد. اما به مرور با افزایش مشتریان و فراگیر شدن استفاده از خدمات بانکی، کارمزدی برای اشتراک تعیین شد.

در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی این مسئله مطرح شد و در نهایت اعضای شورا هزینه 10 هزار تومان در سال را به عنوان آبونمان سالانه ارسال پیامک تراکنش‌های بانکی تعیین کردند. پیامک ولادت امام رضا (ع)

ارسال کدهای فعال‌سازی و سیستم یک بار رمز

اگر تاکنون فقط برای یکی از حساب‌هایتان اینترنت بانک فعال کرده باشید حتماً دستگاه تولیدکننده یک بار رمز اصطلاحاً OPT را می‌شناسید اما استفاده از این روش متأسفانه روبه‌زوال است و پیامک‌ یک بار رمز جایگزین دستگاه‌های OTP شده‌اند.

این روزهای بسیار رایج است که برای هرگونه فعالیتی از ارسال کدهای فعال‌سازی روی گوشی موبایل ارسال می‌شود و بعد از واردکردن یک بار رمز و کد فعال‌سازی می‌توانیم وارد حساب اینترنت بانک خود شویم؛ مدیرپیامک باقابلیت ارسال سریع پیامک حتی به خطوط مسدود به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از طریق وب سرویس پیامک با سرعت بالا پیامک کدهای فعال‌ سازی برای استفاده از یک بار رمز ایجاد نمایید. اس ام اس عید قربان

ارسال خودکار پیامک تاریخ تولد برای مشتریان

یکی از اقدامات جالبی که در راستای مشتری مداری می‌توان استفاده کرد، استفاده از سیستم ارسال خودکار پیامک برای بانک‌ ها هست که قابلیت‌های زیادی را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد، به کمک ارسال خودکار پیامک تبریک تولد شما می‌توانید در روز تولد مشتری به‌ صورت خودکار برای مشتری پیامک ارسال کنید و زاد روز تولدش را تبریک بگویید.

ارسال پیامک یادآوری اقساط بانک

یکی از مشکلات عمده‌ای که اکثر بانک‌ها با آن روبرو هستند در مورد شیوه بازپرداخت وام بانکی است که اکثراً مشتریان تاریخ بازپرداخت را فراموش می‌کنند سامانه پیامک بانک به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید اقساط را به‌صورت اتوماتیک به کاربر اطلاع دهید این قابلیت هم به‌صورت وب سرویس و هم از طریق ماژول سامانه پیامک مدیرپیامک امکان‌پذیر است.

شیوه کار این ماژول برای یادآوری پرداخت اقساط به این صورت است که شما تعریف می‌کنید این پیامک یادآوری در چند مرحله و با چه فاصله‌ای از طریق ماژول ارسال پیامک خودکار سامانه ارسال شود و سیستم در زمان مقرر و در ساعتی که شما مشخص می‌کنید پیامک را ارسال می‌کند و این پیامک حتی از بلک لیست یعنی افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز عبور می‌کند و پیامک خیلی سریع به دست مشتری می‌رسد.

تبلیغات پیامکی برای بانک و مؤسسات مالی اعتباری

گاهی لازم است بانک نیز پیامک‌های تبلیغاتی به مشتریان خودش ارسال کند در این حالت بانک‌ها می‌توانند از سیستم ارسال پیامک تبلیغاتی مدیرپیامک استفاده کنند، زیرا بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور به‌صورت تفکیک‌شده در سامانه مدیرپیامک وجود دارد و شما می‌توانید به منطقه هدف یا مشتریانتان پیامک ارسال نمایید.

مثلاً شاید گاهی یک طرح سرمایه‌گذاری خوب داشته باشید و بخواهید به مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کنید در این حالت شما می‌توانید برای کارهای تبلیغاتی نیز از سامانه پیامک استفاده نمایید یا گاهی اوقات شعبه جدیدی در منطقه جدید افتتاح می‌شود و قصد دارید به افرادی که در همان منطقه هستند پیامک ارسال نمایید تا از افتتاح شعبه جدید مطلع شوند در این حالت می‌توانید از بخش ارسال پیامک از روی نقشه برای ارسال پیامک‌های انبوه منطقه‌ای استفاده نمایید.

عبور از بلک لیست برای پیامک‌های بانکی

حتماً در جریان هستید که اکثر افراد متأسفانه به دلیل تبلیغات پیامکی که بدون نظارت انجام‌ شده است، دریافت پیامک‌ های تبلیغاتی را غیر فعال کرده‌اند و به این معنی است که پیامک‌ هایی که از طریق سامانه پیامک به این افراد ارسال می‌شود به دست آن‌ها نمی‌رسد ما برای بانک‌ها یک خط خدماتی در نظر گرفته‌ایم . پیامک ماه محرم

شما با استفاده از این خط خدماتی می‌توانید حتی به افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز پیامک‌های اطلاع‌رسانی مانند پیامک‌های کد فعال‌ سازی، پیامک‌های تبریک تولد، پیامک یادآوری پرداخت اقساط و… ارسال نمایید. همچنین مدیرپیامک قابلیت ارائه خط خدماتی اختصاصی را دارد به این معنی که هر بانک می‌تواند با تکمیل فرم‌های مربوطه یک خط خدماتی ویژه و اختصاصی برای خود داشته باشد.

ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌ مندی مشتریان

نظرسنجی کردن در هر زمینه‌ای و در هر کسب‌و‌کاری کاربرد دارد. چون کار شما هرچه که باشد نیاز به دریافت فید بک از طرف مشتریان و دانستن نظر آن‌ها خواهید داشت. بانک‌ها هم می‌توانند با پنل پیامک بانک به امکان نظرسنجی دسترسی داشته باشند، با ماژول نظرسنجی میتوانید کار برگزاری نظرسنجی پیامکی و بررسی نتایج آن را انجام دهید.

در نظرسنجی پیامکی شما یک سوال و چند گزینه برای پاسخ دادن تعریف می‌کنید. هر گزینه میتواند شامل عنوان، عدد یا کلید واژه باشد تا مشتریان با ارسال کلید واژه به شماره مورد نظر در نظرسنجی شرکت کنند و درنهایت شما با بررسی نظرات مشتریانتان میتوانید نقاط قوت و ضعف خود را بیابید و درصورت لزوم آنها را اصلاح نمایید.

ارسال آخرین اخبار به کارمندان

پنل پیامکی برای کارمندان و کارگران بانک‌ ها هم نیز استفاده می‌شود و محدود به مشتریان نمی‌باشد. شما می‌توانید کلیه امور اطلاع‎رسانی خود را از طریق پیامک به کارمندانتان اعلام نمایید . فقط کافیست بعد از تهیه پنل پیامک بانک شماره کارمندان خود را در دفترچه تلفن پنل گروه بندی و ذخیره نمایید تا به هنگام ارسال پیامک به راحتی به شماره‌ ها دسترسی داشته باشید و اطلاع رسانی خود را انجام دهید.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

با استفاده از دستگاه کی پد اس ام اس و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

اسامی برخی از بانک های جمهوری اسلامی ایران:

ملی – سپه – پست بانک – تجارت – ملت – صادرات – توسعه صادرات – صنعت و معدن – کشاورزی – مسکن – تعاون – رفاه – اقتصاد نوین – پارسیان – کارآفرین – سامان – پاسارگاد – سرمایه – سینا – شهر – گردشگری – ایران زمین – قوامین – خاورمیانه – آینده – دی – انصار – حکمت – اقتصاد نوین – مهر – رسالت – توسعه – کوثر – ملل – نور – کاسپین

شماره سامانه های پیامکی بانک های جمهوری اسلامی ایران:

  • سامانه پیامکی بانک سپه: 200020 ـ 200021 ـ 200022
  • سامانه پیامکی بانک تجارت: 200070 / کد شبا : 20007010
  • سامانه پیامکی بانک ملت : 200033 / روابط عمومی : 200030
  • سامانه پیامکی بانک صادرات: 200060
  • سامانه پیامکی بانک کشاورزی:2000911 / کارگزاری : 200093
  • سامانه پیامکی بانک مسکن: 300014
  • سامانه پیامکی بانک تعاون: 1000700 / 100070007
  • سامانه پیامکی رفاه: 300066 / 300044
  • سامانه پیامکی بانک اقتصاد: 200050
  • سامانه پیامکی بانک پارسیان: 300055 / سرویس ها : 300054 / 30007
  • سامانه پیامکی بانک سامان: 20000
  • سامانه پیامکی بانک پاسارگاد: 1000900
  • سامانه پیامکی بانک سینا: 500048/300028
  • سامانه پیامکی بانک ملی: 300017
  • سامانه پیامکی بانک سرمایه: 100088
  • سامانه پیامکی بانک سینا: 200038

مزیت مهم در مدیر پیامک :

کلام آخر…

اگر شما هم رئیس یا صاحب یک بانک یا موسسه اعتباری هستید و به دنبال راهی برای تسهیل در روند امور بانکی و ارائه خدمات بهتر به مشتریانتان میگردید ، سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک بهترین و کارآمدترین پنل پیامکی با تمام امکانات درخواستی شما میباشد. پنل پیامک مدیرپیامک با ارائه خدمات متمایز و با استفاده از کادری متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به شما در تمام زمینه های تبلیغاتی و استفاده از پنل پیامکی خواهد بود. پیامک تسلیت اربعین